Top 3 mellanmål


Som ni kanske förstår så äter jag såklart mer än det jag lägger upp här i bloggen, hela dagarna i ända går jag runt och gnager på någonting och för mig är det viktigt att det är både lättillgängligt och lättätet.
Mina tre favriter just nu är:



"Naturella" nötter, favoriter just nu är:
Mandel, valnötter, hasselnötter och casherwnötter.






Färsk frukt, favoriter just nu:
Physalis, passionsfrukt, vattenmelon och vindruvor.





Ägg i alla former men framförallt äggröra,
hårdkokta ägg är toppen att ha med sig.




Kommentarer
Postat av: Barbro

Åh vad jag älskar din blogg! kör hår Emelie!

2012-05-04 @ 19:44:52
Postat av: Emelie

Åhh Va kul! Nu gjorde du mig helt sjukt glad! =)

2012-05-04 @ 22:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0