Brevet till mig själv



Idag fick jag en fin läxa av Elin som jag ska göra till nästa gång.
Jag ska skriva ett brev till mig själv som jag ska ha bara för mig själv, ingen annan ska läsa.
Man ska i brevet besvara en rad frågor om hur man ser på sig själv och sina mål. Syftet är att bli medveten om sina mål och förväntningar och förbättra sin självbild. Jag ska sedan spara brevet och läsa det igen först om ett halvår för att se om jag utvecklats, vad som varit bra och vad jag kan göra ännu bättre.

Känslig som jag är så väcker det sån inspiration i mig att jag nästan blir rörd, detta borde alla göra!
Ta vara på ditt liv och dina drömmar, man vet aldrig när det är försent!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0